1. päivä
2. päivä
3. päivä
4. päivä
5. päivä
6. päivä
7. päivä
8. päivä
9. päivä
10. päivä
11. päivä
12. päivä
13. päivä
14. päivä
15. päivä

Retkiohjelma
Playa del Ingles
Hyvä tietää

15. Päivä

Sunnuntai 17.1.1999

Tänään jouduimme luovuttamaan hotellihuoneemme jo kello 12 päivällä pois, vaikka linja-auto lentokentälle lähtisi hotellilta vasta puolilta öin.

Kulutimme aikaa lukemalla uima-allasalueella ja pelaamalla biljardia. Syömässä kävimme hotellin ravintolassa.

Linja-auto tuli kello 12 yöllä ja ajoimme Las Palmasin lentokentälle. Matka kesti noin puoli tuntia ja sillä aikaa opas kertoi meille että koneen lähtö olisi 2 tuntia myöhässä. Bussissa kuului äänekkäitä vastalauseita.

Finnair tarjosi meille lentokentällä sämpylää ja limsaa, mutta ei se hirveästi pitkää odotusta helpottanut. Lentokone pääsi vihdoin lähtemään kello 4.20 aamulla paikallista aikaa eli 6.20 Suomen aikaa.

Lentomatka oli aika tuskallinen. Väsytti ihan hirveästi, eikä kuitenkaan pystynyt nukkumaan. Perille Helsinki-Vantaan lentokentälle saavuimme noin puoli 12.30 Suomen aikaa. Sieltä sitten ajelimme taksilla kotiin Otaniemeen.